» Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse ?

Cum intru in posesia produselor ?

Cum si cand platesc ?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara ?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata ?

Returnarea produselor. Cum procedez ?

Cum cumpăr unul sau mai multe produse ?

Pentru a cumpăra ai la dispoziție următoarele posibilități:
  •  Selectează mărimea produsului dorit, adaugă produsul în coș, apoi plasează comandă și completează câmpurile necesare.
  •  Trimite un e-mail la adresa shop@explore52.ro
Imediat ce va fi preluată vei fi anunțat pe email. 

Sus la intrebari

Cum intru în posesia produselor?

  • Livrarea se face prin curier rapid.
  • Livrarea produselor se face în 24 ore din momentul confirmării comenzii, specificată prin e-mail sau telefonic. Expedierea produselor se face doar pe teritoriul României, prin firme de curierat. Pentru zonele mai aglomerate, expedierea produselor poate dura mai mult de 24 ore.
  • Pentru toate comenzile de peste 300 de lei, transportul este gratuit. Pentru comenzi cu valoarea sub 300 de lei, transportul se calculeaza la finalul comenzii.

Sus la intrebari

Cum și când plătesc?

Plata se poate face:

  • plata ramburs/cash în momentul în care coletul ajunge la dumneavoastră.
  • plata în rate – fără dobândă
    Dacă ești posesorul unui card de credit Star BT, poți plăti în rate fără dobândă produsele comandate.
    În momentul în care finalizezi comanda, trebuie să selectezi în secțiunea ”Metode de plată” opțiunea ”Plata în rate”. Sistemul MobilPay va detecta automat tipul cardului tău și îți va da posibilitatea de a alege numărul de rate.

Sus la intrebari

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Comenzile se pot plasa și telefonic sau prin e-mail, totuși îți recomandăm crearea unui cont pentru a putea urmări stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comandă ulterioară.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comandă plasată?

  • În cazul în care dorești să modifici o comandă plasată, te rugăm să ne contactezi telefonic în cât mai scurt timp și să precizezi numărul și datele comenzii pe care le poți găsi în e-mailul de confirmare pe care l-ai primit în momentul efectuării comenzii.
  • sau să ne transmiți modificarile pe email  shop@explore52.ro

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?

Dacă mărimea comandată nu se potrivește, o poți schimba cu altă mărime sau alt produs, iar noi suportăm transportul dus-întors, doar pentru primul retur de mărime sau produs. Dacă dorești să schimbi a doua oară, costul transportului va fi suportat de tine.
În cazul în care dorești returnarea banilor, returul unui produs se face cu certificatul de garanție și etichetele în starea lor originală. NU se acceptă retururi de mărimi sau retururi de bani dacă produsele nu au etichetele inițiale.
Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, fără să prezinte urme de uzură sau deteriorare.

Cardurile cadou nu pot fi returnate!

În cazul în care plata s-a făcut prin transfer bancar și se dorește returnarea banilor, banii pot fi returnați doar în contul personal, specificat de tine. Nu se acceptă returul banilor în conturi pe alt nume decât cel din comandă. Nu se returnează bani numerar prin curier sau poștă.